سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درباره ما

گلها,دانلود پیشینه تحقیق,پرسشنامه,طرح توجیهی,مقاله,فایل

جستجو

شبکه های اجتماعی

دانلود پاورپوینت شهر سازی


پاورپوینت

فروشگاه
پاورپوینت ریاضی سوم دبستان کسر (قابل ویرایش)پاورپوینت دوچرخه و نقش آن در ترافیک و حمل و نقل شهریروش های طلایی افزایش مشتری شرکت های خدمات نظافتی با بازاریابی اینترنتیپاورپوینت معماری فناوری اطلاعات در سازمانپاورپوینت درس دهم فارسی اول دبستانپاورپوینت فارسی دوم دبستان درس چهاردهمپاورپوینت فارسی ششم دبستان رنج هایی کشیده ام که مپرسدانلود پاورپوینت بازاریابی عصبی و حسی (قابل ویرایش)پاورپوینت بخش مدیریت پروژه و ساختپاورپوینت مدیریت استراتژیک فناوری اطلاعاتپاورپوینت مدیریت سیلاب در ژاپنپاورپوینت ریاضی دوم اشکال هندسی (قابل ویرایش)مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازار سرمایه و بورس اوراق بهادار (فصل 2)مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازده سهام شرکتها (فصل 2)مبانی نظری و پیشینه پژوهش (فصل دو)نیازهای روانشناختی چیست؟مبانی نظری باورهای فراشناختی‏گزارش تخصصی دبیر ادبیات فارسی ‏علاقمند کردن دانش آموزان به درس ادبیات فارسیحل اختلالات رفتاری زهرا دانش آموز دبستانی آموزشگاه استثنایی که ناشی از بیش فعالی و کمبود توجه در اوس‏کاهش اضطراب یکی از دانش آموزان با راه حل های مناسبپاورپوینت روش‌های برنامه‌ریزی شهری در ایران و جهان 1حسابداری کمیته امدادپاورپوینت درس چهاردهم جامعه شناسیپاورپوینت شیمی سال دوم دبیرستان فصل دوم(انواع یون و نامگذاری)پاورپوینت علوم سوم دبستان فصل پنجمپاورپوینت فصل 8 تولید مثلپاورپوینت فصل چهاردهم گردش موادپاورپوینت محاسبه نیروی اصطکاک و کشسانی فنرپاورپوینت نور و ویژگی های آنپروژه پایان دوره SQLطرح توجیهی تولید نان صنعتی (پاورپوینت )

پیشینه پژوهش مفهوم سازگاری و مهارتهای ارتباطی (فصل 2)

مبانی-نظری-و-پیشینه-پژوهش-مفهوم-سازگاری-و-مهارتهای-ارتباطی-(فصل-2)
مبانی نظری و پیشینه پژوهش مفهوم سازگاری و مهارتهای ارتباطی (فصل 2)
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 42
حجم فایل: 105 کیلوبایت
قیمت: 26000 تومان

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 42 صفحه

 قسمتی از متن word (..docx) : 
 

‏مبانی نظری
‏2-‏3‏ مفهوم سازگاری
‏ برای مفهوم سازگاری تعاریف متعددی از سوی اندیشمندان روان شناسی و جامعه شناسان ارائه شده است. سازگاری به طور کلی رابطه ای است که هر ارگانیسم نسبت به وضع موجود با محیط خود برقرار می‏‏سازد. ( افشار نیکان، 1381).
‏از جمله مفاهیم و اصطلاحات مرتبط با سازگاری، اصطلاح "بهداشت" یا "سلامت " می باشد. سازمان بهداشت جهانی (WHO). The world Health Organization‏
‏، سلامت یا بهداشت را تحت عنوان "سلانت بدنی، روانی و اجتماعی و عدم وجود بیماری وضعف" تعریف می کند (سیمن. Seeman‏
‏، 1989؛ به نقل از سامانی، 1381). با این تعریف می توان سلامت یا بهداشت را حالتی بهینه از سازگاری دانست. بدین لحاظ می توان کیفیت های متفاوتی از سازگاری را در افراد متصور شد،که این کیفیت ها در قالب شاخص های مختلفی همانند عملکرد تحصیلی، سطح فشار روانی، عزت نفس، کفایت اجتماعی، اختلالات عاطفی و توانایی ذهنی و روانی مورد ملاحظه قرار می گیرند. در بررسی های مختلف از شاخص ها و مؤلفه های متفاوتی جهت ارزیابی میزان سازگاری استفاده شده که جدول 2-1 نشانگر نمونه ای از این شاخص ها در مطالعات مختلف است.

 

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

پیشینه پژوهش مهارتهای خودآگاهی و حل مساله

مبانی-نظری-و-پیشینه-پژوهش-مهارتهای-خودآگاهی-و-حل-مساله
مبانی نظری و پیشینه پژوهش مهارتهای خودآگاهی و حل مساله
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 51
حجم فایل: 145 کیلوبایت
قیمت: 26000 تومان

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 51 صفحه

 قسمتی از متن word (..docx) : 
 

‏2-2 ‏آشنایی با مهارتهای خودآگاهی و حل مساله
‏یافته های علمی گواه آن است که بهداشت روانی از جمله مهمترین نیازهای انسان امروزی است که برای تامین آن لازم است فرد دقیقاً خود را بشناسد، بتواند دیگران را درک کرده و روابط موثری با آنها ایجاد نماید .هیجانهای منفی و استرس های روزمره خود را شناسایی کرده و آنها را تحت کنترل در آورد، به شیوه ای موثر مشکلات خود را حل کرده و تصمیم های مناسبی را اتخاذ کند و دیگر اینکه کلیشه ای فکر نکرده و اطلاعات را بدون پردازش نپذیرد. لازمه ی برآورده شدن نیازهای اساسی فوق تسلط بر مهارتهای زندگی است. برخی از این مهارتها عبارتند از: مهارتهای خود آگاهی ، مهارتهای ارتباطی، مهارتهای تصمیم گیری و حل مساله، مهارت مقابله با هیجان های منفی، مهارت مقابله با استرس، مهارت تفکر خلاق، مهارت تفکر نقادانه مهارت قاطعیت ،مهارت اعتماد به نفس.(ناصری ،1387)
‏فرد ماهر به کسی گفته می شود که توانایی انجام یک کار را به شکل درست داشته باشد. برای اینکه بتوان گفت کسی در کاری دارای مهارت است لازم است که دو عامل زمان و خطا نیز در نظر گرفته شود. بدین ترتیب به کسی راننده ماهر گفته می شود که هم برای رسیدن به مقصد، حداقل زمان را صرف کند و هم در حین رانندگی دارای کمترین خطا باشد. بدیهی است برای اینکه فردی بخواهد در هر زمینه ای به مهارت دست یابد نیاز دارد هم به دانش چگونگی آن عمل آگاهی داشته باشد و هم با تمرین های متوالی آن دانش را به رفتار و عمل تبدیل کند. دانش انجام یک کار را می توان از طریق مختلف کسب کرد ( ناصری، 1387).
‏در زندگی ما انسانها، واقعیت های متعددی وجود دارد که چه بخواهیم و چه نخواهیم با آنها مواجه خواهیم شد .زندگی مملو از مشکلاتی است که باید حل شوند و تصمیم هایی که باید گرفته شوند بنابراین مهم است که ما در مواجهه با موقعیت های مساله برانگیز یا تصمیم بر انگیز دارای روش و شیوه باشیم. مسایل و مشکلات و تصمیم گیری از جمله مواردی هستند که با مهمترین بخش مثلث دستگاه روانی انسان در ارتباط است :
‏مثلث دستگاه روانی

 

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

مبانی نظری و پیشینه پژوهشی طرحواره های ناسازگار اولیه و اختلال ه

مبانی-نظری-و-پیشینه-پژوهشی-طرحواره-های-ناسازگار-اولیه-و-اختلال-های-تنظیم-هیجانی-(فصل-2)
مبانی نظری و پیشینه پژوهشی طرحواره های ناسازگار اولیه و اختلال های تنظیم هیجانی (فصل 2)
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 31
حجم فایل: 86 کیلوبایت
قیمت: 26000 تومان

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 31 صفحه

 قسمتی از متن word (..docx) : 
 

‏2-3 بخش دوم : طرحواره‏‏های ناسازگار اولیه
‏2-3-1 مقدمه
‏طرحواره‌ها را می‌توان ساختارهایی برای بازیابی مفاهیم کلی ذخیره شده در حافظه، یا مجموعه‌ی سازمان یافته‌ای از اطلاعات، باورها و فرضها دانست، محتوای هر طرحواره از طریق تجربه‌‏‏های زندگی فردی ساخته و پرداخته می‌شود، سازمان می‌یابد، در ادراک و ارزیابی اطلاعات جدید مورد استفاده قرار می‌گیرد . طرحواره‌ها طرز برخورد و نگرش شخص نسبت به خویشتن، جهان و آینده تعیین می‌شود اگر این طرحواره‌ها طبیعی و مثبت باشند،‏ ‏گرایش فرد نسبت به همه چیز مثبت، امیدورانه و موفق‏یت‌آمیز خواهد بود و‏گرنه چنین کسی خود را ناتوان، بی‌کفایت و بی‌ارزش خواهد پنداشت و بنابراین احساس خواهد کرد که در برخورد با مشکلات موانع نفوذ ناپذیری بر سر راه او قرار دارد و هر کاری بکند با شکست و ناکامی روبرو خواهد شد از این رهگذر فرد نسبت به جهان پیرامون، خویشتن و آینده نگرش منفی پیدا می‌کند (یانگ‏ و همکاران‏، 2003، ترجمه‏‏ی حمید پور و اندوز، 13‏92‏).
‏2-3-2 طرحواره. Schema
‏:
‏ طرحواره الگوی ثابت و درازمدتی است که در دوران کودکی به وجود آمده و تا زندگی بزرگسالی نیز ادامه یافته است. ما از طریق این طرحواره‌ها به جهان نگاه می‌کنیم، طرحواره‌ها باورها و احساسات مهمی در مورد خود و محیط می‌باشند که افراد آنها را بدون چون و چرا پذیرفته‌اند آنها خود تداوم بخشند و در برابر تغییر مقاومت زیادی نشان می‌دهند. معمولاً این طرحواره‌ها به غیر از بافت درمانی در جای دیگری تغییر نمی‌کنند. حتی موفقیت قاطع در زندگی نیز برای تغییر آنها کافی به نظر نمی‌رسند طرحواره‌ها برای زنده ماندنشان می‌جنگند و اغلب در این راه موفق‌اند. تفکر هر فردی دارای سه سطح می باشد: نخستین سطح که نسبتاً به راحتی دست یافتنی است، افکار سطحی را شامل می‌شود که آنها را افکار خودآیند می‌نامد. دومین سطح شامل باورهایی است که نسبت به سطح اول عمیق تر است. سطح سوم در واقع، هسته مرکزی همه افکار، تصورات و باورهای انعطاف‌ناپذیر را تشکیل می‌دهند و «طرحواره» نامیده می‌شود. طرحواره در واقع کارگران پشت صحنه‌ای است که افکار خودآیند و باورها را هدایت می‌کند. طرحواره‌های افسردگی شامل فرضیه‌های اساسی هستند مبنی بر اینکه «خود» ناتوان، دنیای بیرون پر از مشکلات و آینده ناامید کننده است (یانگ، 1990).
‏یانگ معتقد است که طرحواره الگوی ثابت و درازمدتی است که در دوران کودکی به وجود آمده و تا زندگی بزرگسالی نیز ادامه یافته است. ما از طریق این طرحواره‌ها به جهان نگاه می‌کنیم، طرحواره‌ها باورها و احساسات مهمی در مورد خود و محیط می‌باشند که افراد آنها را بدون چون و چرا پذیرفته‌اند آنها خود

 

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

پیشینه تحقیق اختلالات یادگیری

پیشینه-تحقیق-اختلالات-یادگیری
پیشینه تحقیق اختلالات یادگیری
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 32
حجم فایل: 89 کیلوبایت
قیمت: 26000 تومان

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 32 صفحه

 قسمتی از متن word (..docx) : 
 

‏مقدمه
‏این بخش در سه فصل مجزا به 1- سیر تحولی تاریخی اختلالات یادگیری، تعاریف اختلالات یادگیری، مشکلات ویژه اختلال یادگیری، سبب شناسی و شیوع اختلال یادگیری 2- نظریات پردازش اطلاعات 3- پیشینه پژوهش در زمینه پردازش شناختی در افراد با اختلالات یادگیری و نیازهای ویژه در ایران و جهان اشاره خواهد شد.
‏2-2- سیرتحولی تاریخی ‏اختلالات یادگیری
‏مطالعه بر ‏روی تاریخچه نارساخوانی مشخص می‏‏کند که بقراط حکیم. Hipocrates
‏(460-337 ق.م.) پزشک و دانشمند بزرگ یونانی اولین حکیمی است که اعصاب مغز را متقاطع می‏‏دانست و عقیده داشت که فرد مبتلا به فلج راست بدن، اشکال در نیمکره چپ مغز دارد و لذا توانایی خواندن خود را از دست می‏‏دهد (سیف‏‏نراقی و نادری، 1389).‏
‏به اعتقاد لرنر (1993‏)‏ فرایند تحول و شکل‏‏گیری اختلالات یادگیری چهار دوره متمایز را پشت سر گذاشته است که عبارتند از: 1- دوره بنیان‏‏گذاری و اطلاعات مربوط به مغز: ‏در دهه 1860، ‏پال بروکا. Broca
‏ از طریق کالبد شکافی به مطالعه مغز بیمارانی که توانایی سخن گفتن را از دست داده بودند، ‏پرداخت. ‏و‏ی‏ دریافت که نواحی خاصی از مغز آنان (سمت چپ لوب پیشانی. Left Frontal Lobe
‏) آسیب دیده است .‏سپس جان هانگلینگز جکسون. Hunghlings Jakson
‏(1874؛ به نقل از سیف‏‏نراقی و نادری،1389). نظریه موضع‏‏یابی. Localization
‏ را مورد انتقاد قرار داد و اعتقاد داشت که تمام نواحی مغز با یکدیگر در ارتباط هستند و آسیب وارده به یک ناحیه از مغز، کنش کلی مغز را تغییر می‏‏دهد. او مخالف این بود که مغز انسان از مجموعه‏‏ای از مراکز مستقل ‏تشکیل شده است. کاسمال. Kussmaul
‏(1872؛ به نقل از سیف نراقی و نادری،1389)، برای اولین بار واژه "کوری کلمه". Word blindness
‏ را برای افرادی که علیرغم داشتن توانایی بینایی، ذهنی و گفتاری طبیعی قادر به خواندن و نوشتن نبودند، بکار برد. در سال 1896، مورگان

 

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

پیشینه تحقیق هیجانات مثبت

پیشینه-تحقیق-هیجانات-مثبت
پیشینه تحقیق هیجانات مثبت
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 62
حجم فایل: 83 کیلوبایت
قیمت: 26000 تومان

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 62 صفحه

 قسمتی از متن word (..docx) : 
 

‏2-2 هیجانات مثبت
‏2-2-1 تاریخچه ی هیجانات مثبت
‏نظریه پردازی در حیطه ی هیجانات مثبت، بیش از دو هزار سال قدمت دارد. نخستین نظریه پردازی های منسجم در مورد این مقوله، به نظریات فلاسفه ی یونان باستان، به خصوص افلاطون و ارسطو در مورد هیجانات شادی و لذت، مربوط می‌شود (ویترس.‏ Vitterse
‏، 2009). در این نظریات، به طور بارزی به جنبه های غیرمادی و فراحسی هیجانات شادی و لذت، تأکید می‌شد و اعتقاد بر این بود که تجربه ی شادی و لذت اصیل، در نتیجه ی تجربیاتی همچون دستیابی به فضایل اخلاقی، درک زیبایی و خوبی، امکان پذیر خواهد بود (کسبیر و داینر، 2008). البته در میان فلاسفه ی یونان، نظریه پردازان از جمله آریستیپوس نیز لذت و شادی را به عنوان احساسات خوشایند آنی و موقعیتی می‌دانستند و برای این هیجانات، جنبه های شناختی و متعالی در نظر نمی‌گرفتند (گرامی، 1387).
‏در دوران پس از میلاد مسیح تا عصر رنسانس، در میان هیجانات مثبت، عمدتاً هیجان لذت، مرکز توجه نظریه پردازان بود، البته در آن دوران، تمایز و مرزبندی دقیقی بین هیجان لذت و شادی وجود نداشت و بسیاری از تبیین های ارائه شده برای هیجان لذت، مفهوم هیجان شادی به معنای تعریف شده در روان شناسی امروزی را نیز در بر می‌گرفت (کسبیر و داینر، 2008). در طول این سال ها نظریات بسیار مختلفی در مورد تبیین هیجان

 

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

پاورپوینت کاخ های نیاوران و گلستان

کاخ-های-نیاوران-و-گلستان
کاخ های نیاوران و گلستان
فرمت فایل دانلودی: .pptx
فرمت فایل اصلی: پاورپوینت
تعداد صفحات: 19
حجم فایل: 2844 کیلوبایت
قیمت: 6500 تومان

فایل دانلودی حاوی یک فایل پاورپوینت در 19 اسلاید به صورت متنی همراه با عکس میباشد.
از جمله مطالب فایل دانلودی:
کاخ نیاوران:
پیشینه
دوران محمد رضا پهلوی
پس از انقلاب
موزه و بخش های کاخ نیاوران
کاخ گلستان
ثبت جهانی
بناهای موجود در کاخ
وقایع تاریخی که در کاخ اتفاق افتاده‌اند
نام شاهان ساکن در کاخ

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

انواع کف سازی از نقطه نظر محل قرار گیری

کف-سازی
کف سازی
فرمت فایل دانلودی: .ppt
فرمت فایل اصلی: پاورپوینت
تعداد صفحات: 31
حجم فایل: 4907 کیلوبایت
قیمت: 7000 تومان

فایل دانلودی حاوی یک فایل پاورپوینت در 31 اسلاید میباشد.
از جمله مطالب فایل دانلودی:
کف سازی چیست
هدف از کف سازی
انواع کف سازی از نقطه نظر محل قرار گیری
انواع کف سازی از نقطه نظر عملکرد
انواع پوشش ومصالح مورد استفاده در کف سازی
فرش یا پوشش کف
اجرای فرش کف با کاشی وسرامیک
کف پوش هاى چوب پنبه اى
از کارهایی که ممکن است قبل از کف سازی انجام شود
اجرای فرش کف با سنگ
پارکِت
خصوصیات پارکت
اجرای فرش کف لاستیکی-پلاستیکی وپارکت

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.